Saturday, April 16, 2011

aku sayang korang...ini semua x bermakna aku benci korang....


wahai sahabat ku yg aku sayangi...aku harap korang paham di atas tindakan aku..aku tahu tindakan aku salah sangat....aku buang korang bukan beerti aku benci korang..aku terlampau sayang korang....aku tidak boleh lihat korang...setiap detik aku lihat korang n org aku syg aku akan menangis....tiap detik tiap masa aku hanya terfikir korang..ade kah korang akan igt sama aku..terbukti..mungkin tidak sama sekali..tapi xper..aku faham...aku sedar diri aku saper..mungkin tidak penting bg korang semua....aku mohon sejuta kemaafan pada kawan2 aku yg aku telah buat dri list aku..maaf sagt2..aku syg korg...isyallah suatu hari nie pasti kita bertemu kembali...aku doakan yg terbaek utuk korang semua....ini yg terbaek bgi aku n korang..n aku x kan mggu lagi hidup korang untuk selama-lamanya.....pasti korang akan jumpa yg lebih baek untuk jadi sahabat korang...maaf sepajg kita semua berkawan aku ade buat salah silap..terkasar bahasa..maaf kan aku..aku manusia biase yg x lari dri buat kesilapan.....terus kn hidup korang yg berjaya untuk org tersyg..igt pesanan aku wahai sahabat ku...sekali lg aku mohon maaf tindakan aku ya......

No comments:

Post a Comment