Thursday, April 14, 2011

ada kah aku nie sorang yg bodoh...


kenapa la aku selalu rase bodoh sgt....
kenapa la aku selalu rase di hina sangat22.....
kenapa la aku selalu di tiggalkan bila aku sudah mula syg pada si dia...
bodoh ke aku nie..bodoh ker aku nie tidak dapat menilai hati dan perasaan org laen terhadap aku....

aku cinta padanya.....
tapi ternyata dia tidak mencintai aku.....
ternyata hanya aku saja yg perasan dan tidak berhenti mengharap kasih sayang si dia...
ternyata tidak akan aku dapat hatinya lagi...
ternyata aku terpaksa mengalah dan melepas semua ini..
ternyata aku seorang yg lemah untuk menghadapi semua nie....
ternyata aku akan kehilangannya untuk selama- lamanya..
ternyata aku sorang yng bodoh dan hina....

kerana aku tidak cukup sifatnya untuk menyayangi si dia.......

No comments:

Post a Comment