Tuesday, April 26, 2011

kesedihan melanda diri aku lagi setiap kali cuti

kenapa hidup aku sentiase di hantui diri mu yang sekian lama telah pergi dari aku......
aku tahu kamu amat menyayangi ku..dan kamu tahu aku jgk teramat menyayangi mu......
dan kamu jugak tahu..sedetik pun kamu tidak boleh meninggalkan aku..dan kamu jugak tahu tiada penganti sebaek kamu yg pernah aku jumpai...kamu la yang terbaek pernah hadir dalam hidup....namun aku cuba melupai kamu dengan mdampingi org laen...dan ternyata..kamu jugak yang hadir dalam hidup ku....ternyata aku syg kamu...aku sedih bila aku dpt tahu kamu akan meninggalkan aku selamanya2...sampai ati kamu..kamu tahu...air mataku sering kali jatuh kerana kamu...awk..awk..awk sygkan sy kan....awk janji ya..awk igt tu awk mesti janji yang awk akan tgu saya kan...isyallah suatu hari nanti masa itu akan sampai untuk kita bersama...awk lagi pun sy dh janji ngn awk...seblum awk tglkan sy....awk pesan kepada sy...awk suh sy cri yang laen..so dh pun tunaikan..tapi awk....hanya sekejap...hehe..sy syg die...tapi mungkin die tidak..tpi xper sy paham awk...dia mungkin akan jumpa yg lebih baek dari saya awk...awk sy rindu awk....saya sy awk..awk sudah 4 tahun awk tglkan sy....4 tahun awk..itu lama sgt2...tapi sy redha pemergian awk..kerana Allah lebih syg kan awk dri sy...Tapi sy nk awk janji ngn saya yang awk akan tgu sy ye..sy akan sampai...saya tahu awk pun menanti sy..sy taw awk mesti x sabarkan..coz sy dpat rase awk...saya dpt rase awk benar syg sy..n awk saya dpt rasekan kasih syg kita semakin dekat......awk setiap kali cuti mesti sy sedih awk..sy rindukan awk....kenapa setiap kali setiap detik awk..awk akan muncul dlm mimpi sy..senyum kan sy..comel awk...awk lambaikan2 kan sy..nape awk...setiap malam awk..naper awk...sy dpt lihat awk senyum jer awk...awk tgu sy ke...n naper ye awk selepas sy sedar dari mimpi sy dpat rase kan awk berada sebelah sy..awk sy dpt rase sgt2 kehadiran awk..awk sy gembira awk..sy berasa sguh gembira awk dtg di sisi saya lam keadaan susah senang kita bersama....awk sy rase hanya kita saja yang dpt hidup bersama..mungkin tiada org laen lagi lam hidup sy awk....saya menanti2 kan saat indah kita bersama lagi..awkk mesti tunai kan janji2 awk...awk sya ucapkan terima kasih awk..setiap malam awk temankan sy...sy bahagia dengan awk...setiap malam sy hanya nampak awk,,nenek sy..n kawan baek sy...dieorg sering dtg bersama awk..senyum2kan sy...hurm...aku menitis air mata lagi...CUKUP 4 TAHUN KAMU MENINGGALKAN AKU...SUDAH LAMA...SABAN MENANTI SABAN...HANYA PADA DIA AKU MENUNGGU SELAMA NIE...ADAKAH MASA ITU AKAN DTG JGAK..AKU BERDOA SEMOGA DI PERCEPATKAN..HURM..AKU X SANGGUP MENERIMA HIDUP AKU SEBEGINI LAGI..HANYA BAYANGAN KAMU SAJA MENGHANTUI DIRI KU....

No comments:

Post a Comment