Saturday, November 27, 2010

tq wan aefez,tq wan jerul,ta prince qhairiey





aku berasa amat terharu n happy sgt2 bila aku dpt kawan baru yang terbaekk bagi aku...aku happy sgt2 dengan korang bertiga..funny and happy...cuma apa yang aku takut..andai kata suatu hari nanti aku mengecewa korang dan menyakitkan hati korang..itu yang aku merasa sekarang....etah kenapa...aku sedey apa yang aku buat dekat korang....itu yang buat aku rase nk menjauhkan diri aku..terlampau byk masalah aku takut..tapi aku x nak melibatkan kawan2 yang aku syg..aku syg sgt2 kat korang...korang dh mcm adik beradik aku..aku harap..suatu hari nanti korang x akan pernah lupa kan aku....maaff kan aku lau aku mahu kan pic korang la nie dan ambik x pa permintaan....

3 comments:

  1. its okey la paje..
    ko buat aku terharu gile bace ayat2 ko tue..
    walopun ayat tue simple..
    tp bermakne giler bagi aku..

    ko xyah takot lorh..
    ape gune ade kwn2 law x sgup nk share mslh same2...
    bek x yah kwn law cam tue..
    btol x?..

    ak x ksh pn...
    aku syg sume kwn2...

    aku gak nk minx maaf law sal smlm membuatkan ko rase camnie

    ReplyDelete
  2. save banyak banyak gambar aku k. =)

    ReplyDelete
  3. khai okie jer....heheh

    jerul byk ker gambar ko..hehe..aku ambik kan..heheeh

    ReplyDelete