Tuesday, July 6, 2010

suka dengan dunia angan2..

ha..apa lagi ya..korang nk tawk..aku dari kecik sampai la besar..x abis2 dengan dunia berangan aku..tapi aku mitak biar la satu hari nanti ia..terbukti ternyata wujud...hahah..wahh. ya la...korang taw apa yang aku berangan..aku selalu berangan yang besar2...aku mahu capai cita2 aku dulu..aku mahu segala apa yang aku miliki..huhu..dasyat nie..xper ia satu angan2 ja...aku mahu rumah besar..aku mahu ada kereta.yang penting aku mahu diri aku di sayangi menyayangi...tapi apa kan daya..hidup aku x pernah rase mcm tu..hidup aku x pernah rase gembira..yang datang hanya sedih...tapi xper..ia hanya ujian n takdir buat aku..dariNya yang maha berkuasa..betul x...xper la..biarkan ia manjdi satu angan2 buat aku selagi aku masih hidup..ehehhe.....sukanya aku..layazzzz..PUTERAUNGU

No comments:

Post a Comment