Friday, July 9, 2010

sayang......


ya perasaan sayang aku pada seseorng semakin hilang etah la...sekarang nie aku susah mahu percaya pada seseorng..aku serik..sering kali aku di sakiti perasaan oleh org yang aku sayang..kini hidup kembali solo..dan aku suka hidup aku mcm nie..senang aku bergerak bebas dn macam2 aku boleh buat..xperlu aku bagi taw sapa sapa...xper..mula2 aku sedih la..lama aku dh boleh terima kehilang die..huhu..sebabnya..aku ade kawan2 di sekeliling2 aku..yang sentiase buat aku gembira..yang sentiase bersama aku bila aku suka dan duka..itu yang buat aku gembira..beb bukan senang tawk..mahu carik kawn2 or sahabat yang mabcam tu..korang ade ker..ha mcm mn korg cri..heheeh..aku sayng kawan2 aku n sahabat2 aku...ko sudi ker mahu jadi sahabat aku..huhuhu..opssssss

No comments:

Post a Comment