Tuesday, July 6, 2010

paje...

haha..siapa yang x kenal sama aku....okie lau mahu kenal boleh ajak..biar aku mula dengan nama glamor aku..huhuhu..aku di kg di panggil PAJE...wahh manja jugak nama tu..okie la tu..coz kat umh famili aku panggil nama itu jugak..heheh...so sweet PAje..tapi bila aku sambung belajar..aku mula cari nama laen..konon nya lebih sedap di panggil la..hehehe....ya la...aku rase sedap jugk...tapi etah la korang rasa mcm mana..hehe..aku tukar namanya FADZ....hurmm..sedop tul..hehe..tapi ade jgak yang panggil aku ZIEL...sedap jugak tul..boleh tahan..tapi ade lagi banyak..tapi biar la hanya aku yang tahun..wahhh..hehehe...korang mahu tahu nama penuh aku ker...nak tau..nak tau..heheh..okie..aku bagi tau..tapi janji jangan bagi tau sapa2..hehehe..wahhh..okie nama aku MOHAMAD FADZIL B.ABD LATIF....yup..hehe...aku nie asalnya org perak..mmg keturunan org perak..hehe..umur aku..nak taw jgk..arr tanya la..hehe..aku ank kedua daripada 3 adik beradik..haaa yang hebatnya keluarga aku nie..semua adik beradik aku boy..heheh..kuat kan..hehe...tapiii..ramai yang cakap aku nie ank mak..ya la aku nie manja ckit sama mak aku..bukan ngn mak aja...semua org pun lau boleh aku nk manja..wahhh opsss...terlebih..nakal nie..heheeh....lagi apa yang mahu tahu..ikuti la kisah aku sebagai PUTERAUNGU.......

No comments:

Post a Comment