Wednesday, July 14, 2010

pada 13/7/10


pada tarikh tersebut ialah..tarikh di mana adik aku dpt masuk belajar..hehe..best siot..die dpt belajar kolej jer..kolej komuniti la..hehe..apa lagi..aku ngn famili aku pergi hantar la..wahhh..segan beb..ramai gler...aku sampai naek pening aku tgk..yang kelakarnya..aku tengok kos adik aku ambik nie semua jambu2...hairan aku..hehe..termasuk la adik aku jugak..hurmm..xper..itu yang die minat..sampai pukul berapa aku di sana..sampai penat la aku kena urus semuanya..mcm2 masalah la..pasal umh la..pasal kawan la..mcm2 la..teruk tul la..heheh..tapi x per..aku happy adik aku mahu belajar n dpt lak sambung belajar kos yang die minat tu..huhu..so aku harap die berjaya la dengan bangganya..hehehe..ya bukan senang nak dapt belajar skrg nie..susah..byk org kat luar sana yang nasib malang nak belajar tapi x dapat..bersyukur la adik aku dpt jgk belajar..famili aku happy sgt2...hehe..

No comments:

Post a Comment